Lyxstudent

Alltså, jag har ju lite av en fabless för det här med att tycka synd om mig själv. Det är nog Pajala-genen i mig som spökar till det så att jag alltid vill vara den som har det värst, som det är mest synd om. Har person x en tenta som den har ångest för så har jag två tentor att ha ångest inför, klagar person y på sina fula tapeter har jag ett halvt utrivet kök... Sådär håller jag på.

Men idag kan inte ens jag tycka synd om mig själv. Livet är för gött just idag. Jag har visserligen tenta imorgon, men känner mig så förberedd att jag inte tänker plugga nåt mer idag. Har just kommit hem från en lång och lyxig tenta-pluggar-frukost på Egg & Milk, vem kan vara negativ med bagels i magen? Tog en lång och skön promenad till Linnéstan imorse, så känner inte att jag behöver utöva så mycket mer fysisk aktivitet idag... Ska efter-tenta-fika med mina vänner imorgon... Det springer hantverkare här dagarna i ända, men nu börjar vi åtminstone se slutet på den här vattenskadeföljetongen. Nästa helg kommer andra vänner och hälsar på, det ska bli superkul. Jag har en pojkvän som ringer från skolan på rasten för att bara höra vad jag gör och säga att han tycker om mig.

Får man ha det såhär bra?

Kommentarer
Postat av: Nettan

jaaa det får man =)
låter härligt... man ska njuta när det känns så!

2007-11-21 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0