Dagsverke

Idag har jag:
*sovit ut ända till halv tio
*dammsugit och skurat hela läggan med lite hjälp från Tommy (som håller på med en hemtenta)
*ätit hemlagad frukost, lunch och middag
*promenerat till bäckebol och shoppat loss på Bauhaus och IKEA
*som vanligt sett ut som ett fån på bussen från IKEA med alldeles för mycket att bära
*skruvat ihop IKEA-varorna
*stuvat om i mina garderober
*renbäddat vår säng
*sett Sjukhuset och Roomservice

Jag är sjukt nöjd med mig själv. Tänk så mycket man får gjort när man inte fastnar framför datorn. I och för sig borde jag ju plugga också, men kommer inte in på GUs sidor och då är det ju lätt att just fastna framför datorn... Nåväl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0