puh

Jobbigt just nu:
*huvudvärk
*måste tenta-plugga men har ingen lust
*tjafsigt mellan mig och Tommy - bra just nu men har varit mkt tjafs på senaste
*tommy fyller år i övermorgon och jag vet inte vad jag ska köpa - fundilerar ihjäl mig samtidigt som jag får ångest över att jag bryr min hjärna i en så världslig sak när jag egentligen borde fundera över kardinalsymtomet för depression
*vill så jävla mycket gå ner till delit och köpa en marabouchokladkaka men får inte
*att jag ibland känner mig som ett sånt jävla miffo utan social skills - som ihelgen på utestället i Skövde
*jag smygläste (och just därför straffas såhär, man ska ALDRIG smygläsa ajabaja) Tommys helgondagbok och där skrev han om den där andra tjejen för länge sen, långt innan mig alltså, och henne beskrev han som snygg men när han skrev om mig skrev han inte att jag var snygg buhu. däremot skrev han andra fina saker om mig men nu var det ju just detta jag hängde upp mig på och som sitter kvar som en nagel i mitt hjärta.

Sådärja. När man spaltade upp dem ser man ju att detta var väl inte mycket och är egentligen inte något att hänga läpp över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0