Björn Ferry

Det är inte bara för att jag är sjuk och ynklig som jag kollat skidskytte hela helgen. Nej, minst halva behållningen är att se intervjuer med Björn Ferry. Vilken skön kille! Man slipper de tråkiga inövade svaren och får istället höra saker som att  "Jag tycker att jag har gjort det bra men Nisse har inte varit bra, han är ur form och Carl-Johan är för klen, han har inte mycket med toppstriden att göra".

Nyss satt min nya idol i studiosoffan med Magdalena Forsberg och André Pops och levererade guldkornskommentarer. Hela vm-veckan har det stått en skål med kanelbullar på bordet och sett frestande ut, ändå har såklart ingen ätit av dem, för det förstår till och med en jöns som jag att de bara är prydnad. Björn Ferry däremot, han mölar in en hel bulle i munnen under intervjun som André försöker genomföra. Givetvis blir resultatet att Björn ser ut som en hamster med uppbullade kinder som desperat försöker skölja ned bullen med kaffe. Jag garvar halvt ihjäl mig.

Mer Björn Ferry till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0