Min mamma!

Krajks skrev häromdagen helt ogenerat självgott om hur hiskeligt bra hennes pappa är. Som norrlänning väcks då jante i en och man känner genast att man måste kontra. Eller ja, genast och genast, som norrlänning har man ju också rätt att ta lite tid på sig.



Hur som helst var detta synen som mötte mig i köket i eftermiddags. Min mamma, MIN MAMMA, har nämligen skickat oss en 30-dagars gratisprenumeration av världsbladet Piteå-Tidningen. Vad är väl det mot en sketen skrivare och bläckpatron, Krajks? Och hur ska du bräcka detta? Nå?

Kommentarer
Postat av: Krajks

Hm... Väl kontrat, min gode Malin, väl kontrat. Jag måste genast hitta på något som överträffar detta.

Jag kan ju inte -be- pappa om något, det är fusk om det inte kommer självmant. Jag får helt enkelt hålla tummarna för att han gör något alldeles extraordinärt super-Pappa-aktigt, och det snart, så jag får glänsa igen! :D

2008-10-17 @ 18:43:10
URL: http://krajks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0