PT-kollen fredag

På tal om att ironisera över Piteå-Tidningens innehåll så kom jag till min förskräckelse på att jag missade att publicera fredagens PT-kollen igår! Jag ber tusen gånger om ursäkt och om någon vill ha ersättning för den sveda och värk ni har fått utstå på grund av min klumpighet kan ni väl skicka ett mail så kanske vi kan lösa det på något sätt.

Återvinning firar 10-årsjubileum

Den kommunala Återvinningsmarknaden Reprisen i Öjebyn firar 10 år i år. Jubileet uppmärksammas nästa vecka med kvällsöppet. Varje kväll tillägnas olika teman, och påpassligt nog säljer man massor av saker på temat för 10 kronor styck. Mer information om jubileet finns på kommunen hemsida www.pitea.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0