Idag är det bra

Idag har jag definitivt landat sommarjobbet för sommaren. Endokrinologen, here I come!
Idag har jag haft en mycket trevlig lunchdejt med min fina vän Arvid.
Idag har jag fått gjort mycket på den där skoluppgiften som har flåsat mig i nacken de senaste dagarna.
Idag har jag lyssnat på en mycket intressant föreläsning om tarmsjukdomar av en av världens främsta läkare inom området på ett av Sveriges främsta sjukhus. I ett rum på 12e våningen uppe på ett berg. Med utsikt över halva stan. Konstigt att man känner on top of the world?
Imorgon skriver jag på kontrakt med SGS Studentbostäder och hämtar ut nycklarna till läggan i innerstan.
Imorgon träffar jag den där som jag förväntas kalla mitt ex, men fortfarande håller så nära mitt hjärta.
Imorgon är jag tillbaka på ett av Sveriges främsta sjukhus och tittar på när kirurgerna plockar ut en sköldkörtel.
På torsdag åker jag till IKEA och köper grejer till nya stället.
På lördag flyttar jag in till min första alldeles egna lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Lina

You go Girl! D är nu berg-å-dal-bana å läsa dina bloggar. Ja gillar berg ja. Kul me egen lägga!

2009-02-18 @ 09:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0