Sunday bloody sunday

Det är söndag.

Söndag. Söndag. Söndag. Söndag.

Nog är det väl evinnerligt plågsamt hur allt påminner om honom.

Söndag. Min och Tommys dag för att mysa med GP i sängen, kanske lite vinterstudion på tv och ladda upp för den kommande veckan. Skriva matlista och veckohandla.

Tänk vilka skällsord matlista och veckohandla var i en blogg för någon vecka sedan. Och hur jag saknar vårt inrutade liv nu.

Denna söndag får jag knåpa ihop en matlista för eget huvud och handla i en butik jag varken hittar i eller har kundkort till. Med creme fraiche-burkar jag inte känner igen.

Det är söndag. Och jag är ledsen. Så ledsen.

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Jag tycker fortfarande matlista är ett helsike =)

2009-02-17 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0