Döden

Och jag vet inte riktigt hur det är tänkt att jag ska reagera nu. Nu när han är död.
Jag vet inte hur jag ska ställa mig till det här med döden.

Är det tänkt att jag ska känna lugn? Känna glädje över att jag har mina nära i livet runt mig? Kunna lägga mina bryderier åt sidan och pusta ut och vara glad över att jag, och mina kära, lever?

Eller är det meningen att jag ska förstå hur kort livet faktiskt är? Att man kan komma att trilla av pinn redan vid 35 års ålder - varför jag måste ta tillvara på mitt liv och leva ut mina drömmar?

Jag vet inte. Hur tänkte "de" nu?

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Jag tror du tänkte för mycket, det är vad jag tänkte.

2009-01-20 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0