Att sätta kaffet i halsen, om jag hade druckit något

Jag är lite, och med lite menar jag mycket, trött idag och höll på att skita ner mig när jag läste detta mail alldeles nyss:

Göteborg den 30 mars 2009

Hej Malin och välkommen till Kommunalt UtbildningsForum

Tid: måndagen den 20 april 2009 klockan 8. 30
Plats: Björkekärrshus, entrén

Du är varmt välkommen till Björkekärrshus äldreboende. Du kommer att träffa din bashandledare och dina medstudenter samt få all den information Du behöver inför Din praktik. Räkna med att det tar cirka två timmar. Därefter följer ni med er handledare till respektive arbetsplats.

På Björkekärrshus bor du i egen lägenhet med tillgång till gemensamma utrymmen för samvaro och gemenskap. Runt byggnaden finns flera vackra trädgårdar och fina stråk för promenader.


Jag hann måla upp en massa konstiga bilder av att jag skulle bo på ett äldreboende i två veckor med gamlingarna innan jag fattade att jag är helt bäng i huvvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0