Cecilia på Bostads AB Poseidon

Jag minns fortfarande precis hur det var när hon ringde första gången, Cecilia på Bostads AB Poseidon. Det var en morgon och Tommy låg kvar i sängen i vår lägenhet på Hamngatan. Jag svarade och i andra änden satt Cecilia med sin behagliga röst och härliga göteborgska dialekt. Hon erbjöd oss en lägenhet på Memoargatan och jag blev överlycklig. Så här tre år senare minns jag precis hur lyckan bubblade inom mig och jag tackade och tackade Cecilia som hade hon givit mig en miljon.

Idag träffade jag Cecilia för första gången. Hon skrev ut mig från kontraktet till lägenheten och skrev in Tommy som ensam hyresgäst. Klart det var sorgligt, klart jag grinade lite.

Men sen åt vi vårens första glass i solskenet.

Och jag tänkte; vilken huvva tur jag har som inte bara hade världens bästa pojkvän, utan nu världens bästa ex-pojkvän också.

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Awww =)

2009-03-20 @ 17:36:44
Postat av: Anonym

Awww =)

2009-03-20 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0