Det är känslan av en sjuksköterskestudents hjärta som blir varmt

Igår avslutade jag min praktik, några dagar i förtid, då Joakims son hade blivit sjuk och Joakim skulle behöva VABa resten av veckan. Vi hade ett snabbt avslutningssamtal i korridoren och jag fick höra alla de saker man som sjuksköterskestudent som just avslutat sin sista praktik vill höra. Han tycker att jag är superduktig. Att jag har ett bra, kritiskt förhållningssätt. Att jag tänker efter före. Att jag är ansvarsfull och noggrann. Strukturerad. Att jag får fin kontakt med patienterna. Att jag är med stort beröm godkänd och att han ser framemot att jobba med mig i sommar. Och jag, jag bara ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0