Mystik på Risåsgatan

Även om Mystik på Memoargatan hade haft lite finare schwung i sig...

Det sista jag gjorde innan jag gick till skolan imorse var att lägga på mascara på mina ögonfransar. Jag är nästan säker på att jag lyckades göra det utan att lämna detta långa lockiga hårstrå efter mig:




Lika fullt låg det där i handfatet när jag kom hem från skolan och hade gått iväg en sväng till soprummet med olåst ytterdörr.

Var kommer hårstrået ifrån? Jag känner inte ens någon med så långt och lockigt hår. Tittade någon av mina grannar in i min lägenhet medan jag sprang iväg till soprummet? Vad gjorde de i så fall i mitt handfat?

Mystik, I tell you. Lite spooky nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0