Risåsgatan 4

Lina har flertalet gånger nu påtalat önskemål om att få se bilder på mitt nya hem. Jag har avvaktat i väntan på att det ska bli klart. Men imorse bestämde jag mig för att inte vara så töntig utan istället visa den "osminkade" sanningen. Såhär såg min lägenhet ut på morgonen den 8e mars:



   Pågående projekt är att stuva in alla kläder i walk-in-closeten. Därför har hela garderoben fått flytta ut.


Kök, köksbord och en massa kläder.

Detta skall lika en hall.


Halva walk-in'en.


Andra halvan, som idag ska fyllas med kläder.

Toan är nog det rum som är mest klart.





Förutom läget kan denna lilla detalj vara det jag gillar mest med läggan. I skåpet ovan diskbänken är nedersta hyllan ett diskställ. Man kan gömma undan disken i skåpet och det tar ingen plats från diskbänken. Loves it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0