Big no-no

Jag träffade en gravid vän nu på morgonen. Eller vän och vän, hon ligger nog någonstans på skalan mellan vän och bekant. Hur som helst sprang jag på henne i en korridor och hon var söt som vanligt, men hennes putande gravidmage gjorde att jag var tvungen att utbrista att hon hade en väldigt fin mage. Och vad ser jag mig själv göra sen? Jo jag klappar henne på magen! Jag gjorde vaaaad? Jag förstår inte själv hur det gick till, jag som har läst dessa mängder av bloggar skrivna av gravida kvinnor som öser galla över de som tar på deras magar utan att fråga och trott att jag förstått dem till punkt och pricka finner mig med att stå och klappa en bekants gravida mage utan lov. Gud så jag skäms.

Men det var en sjukt fin mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0