Jehovas Slöa Vittnen

Jag har inom loppet av, ska vi säga två veckor, öppnat dörren för inte mindre än tre Jehovas-sällskap. Alla har blivit lika förvånade och skraja och hoppat ett stort steg bakåt när jag öppnat. Jag vet inte om det är det att jag är extraordinärt ful eller att jag öppnade dörren i bara handduk imorse och fann två äldre herrar på andra sidan, men min personliga teori är att de små fulingarna lurar sig ut på vardagsförmiddagarna när typ ingen är hemma, förutom jag, för att få ihop sina timmar och kvalificera sig bland de typ 140 000 eller vad det är som kommer till paradiset genom att inte ta emot blod och knacka dörr för att lämna över en broschyr om Vakttornet. Små fulingar är de! De borde straffas! Hårt. Imorgon är det jag som letar upp numret till hajn Jehova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0