Nog för att det är insidan som räknas

Men idag tog jag med mig kameran ut för att dokumentera mitt nya hems exteriör.



Across the yard.


På baksidan har vi en liten park med en fasligt massa växter.

Och på taket har vi en glad gubbe! Jag blir glad varje gång jag ser honom.

Vill man slippa undan regnet går man in här!

Känner att ljussättningen igår inte gjorde mitt senaste glädjeämne, tjugofemkronorsduken, rättvisa - så här kommer ny bild:



Nu även featuring lampan från Emmaus, Reprisen och det udda second hand-stället vid ICA i Ödlebyn. Och en lågenergilampa från ICA Kvantum Munkebäck, o-second hand. Dock andra upplagan då den första slocknade redan efter en halvtimmes blink-lysande för att aldrig mer vakna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0