Självhyllningarna fortsätter... och jag vägrar skämmas.

Av de refuseringsbrev jag har fått på stipendieansökningar på senaste är detta från Lund, utan tvekan, det finaste:

Hej Malin

Tack för ditt brev.

Vi tycker att du verkar vara en otroligt engagerad och ambitiös person. Du kommer med stor sannolikhet att lyckas med dina mål och nå långt i din karriär. Tyvärr har vi ingen möjlighet att finansiera ditt projekt.

Hoppas att du hittar en annan finansiär.

Lycka till.

Samtidigt tycker man Lundarna är lite snåla då jag ser att de har 4 mille till förfogande i sin stiftelse för att förbättra barnsjukvården i Vietnam men inte kan undvara ens 10 papp till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0