Hallå alla tanter där ute!

Jag ser er flera gånger i veckan i omklädningsrummet. Ni tar, ofta med stor möda, på er hemskt avancerade bodys som ska hålla in och puta ut på de rätta ställena. Jag ser er lägga på puder i mändger för att täppa igen rynkorna i era fina ansikten. Pigga ögon ordnar ni genom att lägga på ett rikligt lager ögonskugga i någon 'fräsch' färg som klarblå eller mintgrön.

Jag har förstått att ni tar till dessa metoder för att se något yngre ut, och det är väl helt okej. Men låt mig få komma med ett ödmjukt litet råd. Ska vi säga, en mirakelmetod för att lyfta av årtionden från er ålder. På tre sekunder.

Snälla tanter, hellre än att dra på med en hel puderdosa per dag eller använda de där hemska klädesplaggen som ger er fula röda märken både här och där.

Sluta bara upp med att ha era halsband utanpå era fina polotröjor. För, jag lovar er, där har ni en större tantvarning än rynkor och putande magar tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Nettan

haha... sant sant :)

2008-01-22 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0