Tvåtusenåtta

Förväntningar inför det nya året:

...att vi ska kunna hålla vårt nyårslöfte och handla så mycket vi kan ekologiskt
...att jag ska nå mitt viktmål
...att jag, några klasskompisar och förhoppningsvis också Tommy kommer oss iväg till Vietnam
...att Albin ska få ett välmående syskon och behålla sin välmående mor i samma skick
...att pappa finner sig och börjar trivas i sin nya situation
...att mina praktikplatser blir givande och att jag hittar ett bra sommarjobb

och fred på jorden.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Blev sugen på att också göra en lista för mig själv... det känns mer påtagligt om man skrivit ner det... som små mål ungefär...

2008-01-02 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0