Dagens femma 071210

Dagens största störningsmoment:
1. Folk som inte håller samma hastighet när jag simmar om dem utan ökar när de märker att de blir omsimmade - vilket i sin tur leder till att jag måste lägga i Alshammar-växeln för att komma om dem och på den växeln orkar jag inte simma speciellt länge
2. Folk som inte håller samma hastighet när jag kör om dem med bilen, utan ökar när de märker att de blir omkörda. Inte för att jag har kört bil idag, men sim-idioterna påminner om deras kusiner bil-idioterna
3.Störiga jävla tonårstjejer som liksom, sitter typ längst bak i bussen liksom, och pratar, typ, om vad som hände på SO-lektionen liksom med typ den högsta volymen inställd typ på stämbanden så att till och med typ den halvdöva busschauffören måste ta ut hörapparaten. Liksom
4. Att jag inte skrev upp min kod på förra tentan så att jag nu, när de lagt ut resultatet, ändå inte kan se om jag blev godkänd
5. Tommy, som kraschade mitt julpynt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0