Oh the glory and the agony

Oh the glory att ha någon som har nyckel till mitt innersta inre. Oh the glory att ha någon som känner mig så bra att det känns som att han är en del av mig.

Oh the agony när han har nyckeln i botten och, utan att inse dess konsekvenser, vrider den åt fel håll. Oh the agony när han rispar i mitt innersta inre.

Idag har varit en mycket gråtig dag. Men nu tror jag det vänder mot den ljusare sidan. Tommy tar sig upp ur gråt-sängen och spelar musiken som stämmer in precis på oss just nu:

Darling there will never be another
Coz I love you so
Don't ever leave me
Say you'll never go

I will always want you for me sweetheart
No matter what you do
Oh Carol
I'm so in love with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0