Hej humörsvängningar!

Idag saknar jag mitt Göteborg.

Och känner mig osedd som människa och vän.

Kommentarer
Postat av: Sanna

2008-06-29 @ 00:24:28
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Madde

Och Göteborg saknar dig!! Den hade velat ta en lång promenad med Malin i kväll. Hoppas du har det bra på jobbet och med allt annat. Har jobbat natt i tre dagar nu. Lugnt och skönt, har läst en hel brunstkalender. Ha det finfint. kram Madde

2008-06-30 @ 15:25:47
Postat av: Malla

Haha Madde! Vad in i skogen är en brunstkalender för något?? Måste va nåt typiskt konstigt skånskt...

2008-07-01 @ 19:50:36
URL: http://diarrheas.blogg.se/
Postat av: Madde

En brunstkalender är en sån kalender bönder för över när deras kor har brunst, alltså ägglossning, så de vet när de ska inseminera dem. Nu läste jag i och för sig inte en sån utan en bok av Emma Hamberg som heter Brunstkalendern. Men det passade så bra att skriva så.. =)

2008-07-01 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0