Dagens sämsta

Nu när vi bott här i drygt två år är det faktiskt ganska sällan jag önskar att jag var i Pite istället såhär till vardags. Pite är numera vårt underbara semestertillhåll dit vi åker till jul, sommar och kanske någon gång till. Men annars är jag i Göteborg, jag vill vara i Göteborg och jag saknar mest bara våra familjer i Pite.

Men idag. Idag hade jag gärna vart i Pite. Dagens sämsta är att jag inte får vara på Kvarnvallen nu och se Piteå IFs damer gå upp i allsvenskan. Surt sa räven.

Tur att OMYs liverapportering finns.


Kommentarer
Postat av: Arvid

Ha ha! Äntligen hittar jag din blogg trots att du försökt hålla den hemlig- men vad ser jag, jag finns med på bild!



Kul att läsa och kolla på bilder, men jag undrar: vadan denna fettisch för sovande barn och pappor?



Mån eller tis veckan innan ni åker vill jag och hanna (och kanske någon mer) träffa dig och madde och mysa lite innan ni åker, kan det gå för sig?



Plugga på!!!

2008-10-13 @ 12:57:32
URL: http://arvidsara.montanita.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0