Confession

På tal om fejjan och män kan jag ju lika gärna erkänna det galnaste jag gjort denna veckan. För att boka biljetterna till viet är ju soooo last week.

Nej det knäppaste jag gjort i veckan är att jag kollat på wipeout (bara det liksom), fast det var kanske tekniskt sett förra veckan - minns inte så noga. Hur som, jag kollade på wipeout och blev lite förälskad i en liten kille som sprang omkring i stålmannendräkt och var söt. De där så kallade kommentatorerna tjatade och tjatade om att han kom från Göteborg så till den milda grad att jag till slut förstod att de försökte säga mig någonting.

Sagt och gjort, jag letade upp honom på facebook och skickade en invit till fika.

Det är det knäppaste jag gjort i veckan. Toppa det om ni kan!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag säger det ja.. jag lägger mig redan.. karltokig är vad du är!

2009-04-16 @ 13:44:25
Postat av: Madde

ser att du gjort dålig research, han bor i Gävle numera..

2009-04-16 @ 15:22:03
Postat av: Madde

vad snorkig jag lät, jag menade att du skulle anlitat mig som reasercher.. jag har vanan inne =) fast du kanske är än värre än mig och vet säkert var han håller hus..

2009-04-16 @ 16:28:57
Postat av: Fia

Det var roligt gjort. Fått nå svar än?

2009-04-16 @ 18:08:56
Postat av: Anonym

Haha snorkfröken! :)



Han bodde i Gävle nu men kom från Göteborg och skulle nog flytta hem i sommar.



Men. Hans flickvän tyckte tydligen inte att det skulle vara någon bra idé att vi skulle fika. Himlarns osympatiskt av henne tycker jag.

2009-04-16 @ 20:11:21
URL: http://diarrheas.blogg.se/
Postat av: Malla

Haha snorkfröken! :)



Han bodde i Gävle nu men kom från Göteborg och skulle nog flytta hem i sommar.



Men. Hans flickvän tyckte tydligen inte att det skulle vara någon bra idé att vi skulle fika. Himlarns osympatiskt av henne tycker jag.

2009-04-16 @ 20:11:26
URL: http://diarrheas.blogg.se/
Postat av: Krajks

Heja Malin! :D

2009-04-16 @ 20:31:50
URL: http://krajks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0