Söndag/Måndag

Igår, söndag, hade jag en mycket hurtig och produktiv dag. Jag cyklade till ICA Maxi och tillbaka på morgonen för veckohandling. Jag sydde mig en datorväska av en handduk, rutiga knappar och överblivet tyg efter sängkappan. Jag cyklade ut till Tynnered och gick på långpromenad med Chrullan vid havet och cyklade tillbaka. Jag åt fruktsallad och kollade på tönttv, min söndagstradition trogen.



Idag har jag fördrivit en massa tid på Björkekärrshus. Pajat min cykel och inte kunnat fixa den med följden att jag inte kan cykla imorgon. Jag har tvättat och jag har ätit glass. Jag är inte överdrivet nöjd med mig själv.

Men.

Jag har också visat omtanke om en av mina favoritlärare på institutionen. Vilket ledde till att jag ikväll mottog ett mail med en försäkran om att jag kommer att bli en fantastisk sjuksköterska. Känns gött.

Kommentarer
Postat av: Krajks

Ja, klart'ru kommer bli!

2009-04-28 @ 10:40:20
URL: http://krajks.blogg.se/
Postat av: Aps

Sann äntligen-hemma-anda! Köpte tyg på IKEA, ska sy gardiner, falska jalusier eller va d hette. Återkommer med resultatet. =)

2009-04-28 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0