Vietnam 20: Girls' night out!

Det är en riktig fröjd när jag får med mig någon av tjejerna från hotellet så att de får andas en stund. Om det så bara är en kvart på night market. Killarna är ju inga problem att sno med sig på en kaffe eller öl. Men tjejerna. De ska laga mat och se efter barnen och vänta på turister som är på väg från flygplatsen eller tågstationen. Därför var det så underbart kul att ta med Nga till svenska ambassaden ikväll för att titta på luciatåget och tugga på pepparkakor.

Klart det ska lockas hår och sminkas först! Vi skulle ju hitta Nga en svensk, icke-misshandlande man!

Hoa blev också sugen och gick loss med rouget.

Ambassadör Rolf, som vi fick ta i hand och niga för när vi anlände, håller välkomsttal.

Lucian var modern och både sjöng och log. Och fint sjöng de!

Eftersom jag likaså hade på mig en prickig klänning och utvippat hår tänkte jag att det var lika bra att dra en niotillfem-pose också.

Min syster är så fin, så fin!

Obligatorisk Malin och Nga bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0