Titta mamma!

Jag hittade en duk på Myrorna för 25 spänn idag. Jag tror nog det blev minst lika bra som det där flerahundrakronors tygstycket vi såg, vad tror du?




Också hittade jag ett sånt där plåtställ för fem kronor på Sarons Second hand. Det får vikariera som postsorterare tills det blir bakdax.




Jag har som sluta tycka att det är kul att köpa nya saker. Det är ju ingen match att hitta fina saker på Bolagret/Lagerhaus/IKEA som sedan alla ens kompisar redan har sett. Jag gillar jakten med Second Hand. Och jag tror att det är bra för mitt tålamod att tränas i att allt inte kan hända på en gång.

Sedan gjorde jag rödbetor med fetaost och solrosfrön, bulgur, hummus och sallad. Sagolikt gott. Tänk va mycket roligare det är att laga mat bara man har någon att laga den till. Att det bodde en sådan hemmafru-gen i mig alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0